ForsideVejledninger

Jeg stopper ved AAU som studerende

Du kan her som studerende læse hvordan du skal forholde dig, når du har taget din sidste eksamen og dermed stopper ved AAU.

Jeg stopper ved AAU som studerende

Jeg stopper ved AAU, hvad nu?

Du vil modtage en mail på din AAU-konto med nærmere oplysning og dato for nedlukning, men du skal være opmærksom på:

• Du har adgang til din AAU-mail 90 dage efter sidste bedømmelsesdato
  • Har du login til AAU jobbank skal du huske, at ændre din AAU-mail til din private mail - Læs her hvordan du retter din mail
  • Du har adgang til diverse AAU-bygninger 90 dage efter sidste bedømmelsesdato.

Backup af mine ting

Nedlukning af din AAU-konto medfølger, at du ikke længere kan bruge:

• Din AAU-Mail
  • M365 programmer herunder Word, OneNote, Outlook, Excel og PowerPoint
  • Data på Onedrive - Aalborg Universitet
  • Microsoft Teams og Microsoft SharePoint på Aalborg Universitet
  • Moodle
  • Licensbaseret software indkøbt af AAU

Har du anvendt OneNote på din Windows eller Mac computer, og du vil have dine noter med dig, skal du være opmærksom på at du selv har ansvaret for at få det flytte med over.
Har du Windows computer kan du eksportere din OneNote over til en anden OneNote.
Har du anvendt Mac har du kun mulighed for at at kopier det hele over eller hente det ned som pdf-fil. Du kan læse mere om det her.

Det er dit ansvar at kontakte samarbejdspartnerer og oplyse dem om ny mailadresse, samt er det dit ansvar at få hentet og gemt alt relevant materiale fra Moodle og OneDrive – Aalborg Universitet.

Efter en periode vil din AAU-Konto blive fysisk slettet og du vil ikke længere kunne få adgang og IT-supporten vil ikke kunne genskabe det slettede indhold.