Implementeringen af ny ITSM løsning på AAU
Implementeringen af ny ITSM løsning på AAU
Uddannelse i ServiceNow
I forbindelse med lanceringen af ServiceNow, er der blevet afholdt uddannelsesseancer for alle der skal behandle sager i løsningen.
Se Q&A fra undervisningsseancerne her
Nedenfor kan du se mere om uddannelsesseancerne:
Projektfaser
ITSM nyheder
Procesejere og managere
Her finder du en oversigt over hvem der er udpeget til hvilke roller
Løsningen er bundet op på 9 centrale processer, og for hver af disse er der udpeget procesejere og proces managers.
Procesejeren er ansvarlig for at processen hele tiden fungerer optimalt, og tilpasser den når der er behov for det. Procesejeren udstikker de overordnede regler for hvordan processen er. Procesmanageren er ansvarlig for at processen følges i praksis. Procesmanager opretter og vedligeholder workflows i samarbejde med fagområderne, og bidrager til at processen er brugbar. Procesmanager har ansvaret for at følge op på at workflows følges, og tilpasse dem efter behov.
Access processen
Procesejer: Michel Thomsen
Proces Manager: Helle Harken Larsen
Proces Manager: Helle Harken Larsen
Configuration processen
Procesejer: Tim Kirketerp
Proces Manager: Ny ansat + Helle Harken Larsen
Proces Manager: Ny ansat + Helle Harken Larsen
Major Incident processen
Procesejer: Per Bach
Proces Manager: Dorthe Jensen
Major incident Mangement ProcessenProces Manager: Dorthe Jensen
Knowledge processen
Procesejer: Anja Bredal & Jannie Jensen
Proces Manager: Jannie Jensen
Proces Manager: Jannie Jensen
Problem processen
Procesejer: Vathana Devi Krishnasamy
Proces Manager: Dorthe Jensen
Problem Management ProcessenProces Manager: Dorthe Jensen
Service Level Management
Procesejer: Per Bach
Proces Manager: Erik Vinding
Proces Manager: Erik Vinding
Service Request
Procesejer: Anja Bredal
Proces Manager: Claus Munk og Finn Hybjerg
Service Request Management ProcessenProces Manager: Claus Munk og Finn Hybjerg